Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017

Online αγορές από Κίνα | Γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις αυτό τον καιρό στις αποστολές μας από την Κίνα;


Από τα μέσα Αυγούστου και μετά, τα προβλήματα με τις αγορές μας από την Κίνα και τα τελωνεία έχουν διογκωθεί, με τις καθυστερήσεις να είναι πλέον αρκετά μεγάλες για τα πακέτα μας. Κυκλοφορούν επίσης διάφορες φήμες για τις μεθόδους αποστολής που εμπιστευόμαστε μέχρι σήμερα και αν τελικά συνεχίζουν να είναι ακίνδυνες κι έτσι αποφασίσαμε να λύσουμε τις απορίες, επικοινωνώντας με τα γνωστά μας e-shop.

Το δεδομένο είναι ότι έχουμε τρελές καθυστερήσεις πλέον, οι οποίες ελπίζαμε ότι οφείλονται στις διακοπές του δεκαπενταύγουστου, αλλά αυτό δεν ισχύει. Πολλοί φίλοι μας έχουν ενημερώσει ότι τα πακέτα τους έκαναν ακόμη και πάνω από ένα μήνα για να απελευθερωθούν από το τελωνείο και μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε κι εμείς. Παραγγείλαμε για παράδειγμα μερικά USB στικάκια, τα οποία έφτασαν την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη στην Ελλάδα. Μετά από τον έλεγχο του τελωνείου, κατά τον οποίο δε μας ζητήθηκε τελικά να πληρώσουμε κάτι παραπάνω, τα παραλάβαμε τελικά στις 20 Οκτωβρίου!

Τις περισσότερες φορές δε μας ενοχλεί λίγη καθυστέρηση, αν είναι να αγοράσουμε αυτό που θέλουμε σε χαμηλότερη τιμή, αλλά πλέον και αυτή η εναλλακτική βρίσκεται σε κίνδυνο. Φίλος του Doctor μας ενημέρωσε ότι για ένα πακέτο αξίας 156 ευρώ, το οποίο έχει καθυστερήσει ιδιαιτέρως, έλαβε την εξής απάντηση από το Gearbest:

Η GearBest βρίσκεται σε διαδικασία αναδιάρθρωσης των μεταφορικών συμφωνιών της, προς το συμφέρον των πελατών της στην Ελλάδα. Πιθανότητα επισφάλειας σε σχετικές πληροφορίες θα πρέπει να θεωρείται αναμενόμενη. Αγορές με "Priority Line EU Express" που έχουν καθυστερήσει πέραν του δηλωμένου μέγιστου χρόνου αποστολής, επιδέχονται πρόσθετης αποζημίωσης 5% επί της αξίας. Οι EU Express μεταφορές μέσω DPD θα γίνονται πλέον πλέον μόνο για αξία άνω των 200€ ή βάρος άνω των δύο κιλών.

Μιλήσαμε λοιπόν με το Gearbest που είναι το μεγαλύτερο και γνωστότερο κατάστημα του είδους στην Ελλάδα, για να μάθουμε αν επιβεβαιώνεται η πληροφορία. Η απάντηση που πήραμε είναι ότι λόγω κάποιας αλλαγής στα τελωνεία του Ηνωμένου Βασιλείου, από όπου περνάνε τα πακέτα με μέθοδο αποστολής EU Express, υπάρχει αυτή τη στιγμή μία μεγάλη καθυστέρηση.

Ο λόγος είναι γιατί το Gearbest προσπαθεί να "σώσει" από τελωνειακά έξοδα, τα πακέτα που βρίσκονται ήδη καθ' οδόν, αν όμως τελικά αυτό δε γίνει εφικτό, προτίθεται να μας αποζημιώσει με όλο το ποσό που θα πληρώσουμε στο τελωνείο, μέσω επιστροφής χρημάτων στο λογαριασμό μας στο PayPal. Μας επιβεβαιώνουν όμως ότι η μέθοδος Priotity Line - EU Express, συνεχίζει να είναι ασφαλής για τους πελάτες από την Ελλάδα.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Για όσους επίσης σκέφτονται να κάνουν άμεσα μία νέα αγορά, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτή θα καθυστερήσει αρκετά να φύγει από την Κίνα, για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Το επιβεβαιώσαμε πριν από 10 μέρες όπου παραγγείλαμε άλλο ένα πακέτο, το οποίο ακόμη δεν έχει αποσταλεί. Προς τιμήν τους βέβαια μας ενημέρωσαν για το πρόβλημα αυτό και μας προσέφεραν τα χρήματά μας πίσω, αν δε θέλουμε να περιμένουμε.

Αυτά λοιπόν συμβαίνουν με τις αποστολές μας από Κίνα το τελευταίο δίμηνο και θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε με νέο άρθρο ή με σχόλιο στο παρόν άρθρο, αν αλλάξει κάτι ή αν λυθεί τελείως το πρόβλημα. Ως τότε όσοι θέλετε να πάρετε κάτι νέο, απλά καθυστερήστε το και όσοι έχετε πακέτα στο δρόμο... υπομονή!

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις αποστολές προϊόντων εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, στη σειρά άρθρων "Αγορές από Κίνα και τελωνείο" που διατηρούμε στο Dr. Android.

0 στο: "Online αγορές από Κίνα | Γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις αυτό τον καιρό στις αποστολές μας από την Κίνα;"