Android προγραμματισμός part 8: Προσθέτουμε εικόνες από την κάμερα στην εφαρμογή μας


Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να έχει μία εφαρμογή, είναι να επιτρέπει στο χρήστη να προσθέτει δικά του πράγματα σε αυτή, ειδάλλως δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Αυτό γίνεται εν μέρει με τις βάσεις δεδομένων που είδαμε τις προάλλες, με τις οποίες μπορούμε να αποθηκεύσουμε κείμενα, έτσι σήμερα θα δούμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την κάμερα της συσκευής για να προσθέσουμε και φωτογραφίες.

Θα αναρωτιέστε πού μπορεί να μας χρησιμεύσει αυτό. Κατ' αρχάς αν φτιάχνουμε μία εφαρμογή τύπου "Gallery", στην οποία ο χρήστης θα βλέπει τις φωτογραφίες που τράβηξε, είναι ίσως το πιο βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να προσθέσουμε. Επίσης αν η εφαρμογή μας έχει φόρμα εγγραφής στην οποία ο κάθε χρήστης κάνει login, θα θέλαμε ίσως να του επιτρέψουμε να προσθέσει τη φωτογραφία του. Με τον ίδιο τρόπο λειτουργούν τα barcode scanner. η εφαρμογή των επαφών μας, η οποία επιτρέπει να βάζουμε φωτογραφία σε κάθε άτομο και πολλές ακόμη.


Περισσότερες πληροφορίες για τη χρήση της κάμερας στην εφαρμογή σας, θα βρείτε στην επίσημη σελίδα των Android Developer και περισσότερα βίντεο σαν αυτό, στο κανάλι Greek Tutorials στο YouTube.

Δείτε επίσης...

Android | Γιατί δε θα αγόραζα ποτέ smartphone της OnePlus

Android | Περιόρισε την παρακολούθηση των εφαρμογών και κόψε τις διαφημίσεις με το TrackerControl

Ubuntu Touch 2020 review | Μια πραγματική mobile GNU/Linux διανομή έτοιμη για καθημερινή χρήση

Docker (μέρος 1) | Τι είναι και πώς το εγκαθιστούμε στον υπολογιστή μας;

Android Basics | Τι είναι το ADB, πώς το χρησιμοποιώ και ποιες είναι οι βασικές εντολές του

Μάθε παιδί μου Linux (μέρος 7) | Ο ρόλος των χρηστών και των ομάδων στο Linux

Android | Χρήσιμα tip για να βγάζουμε εξαιρετικές φωτογραφίες με το κινητό μας

Google Pixel 4a, OnePlus Nord, iPhone SE | Συγκρίνουμε τα πιο ενδιαφέροντα smartphone του 2020

Home Assistant (μέρος 3) | Πώς δημιουργούμε αυτοματισμούς στο smart home server μας

Μάθε παιδί μου Linux (μέρος 8) | Άδειες φακέλων, αρχείων και διεργασιών