Η Cubot είναι εντελώς αναξιόπιστη σύμφωνα με την ελληνική της αντιπροσωπεία!


 

Σε μία περιεκτική αλλά ουσιώδη ανακοίνωση, η ελληνική αντιπροσωπεία της Cubot τα χώνει στα ίσια στην κινέζικη εταιρία, κατηγορώντας την για αναξιοπιστία. Η ανακοίνωση που από τη μία τιμάει την ελληνική εταιρία που θέλει να προστατεύσει τους πελάτες της, αλλά από την άλλη θυμίζει μεσημεριανή εκπομπή που βγάζει τα άπλυτα της Cubot στη φόρα, δείχνει πόσο ανοργάνωτη είναι η κινέζικη εταιρία και γιατί θα πρέπει να αποφύγουμε τις συσκευές της.

Η ανακοίνωση την οποία θα διαβάσετε παρακάτω, είναι τόσο περιγραφική που πραγματικά δε χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο:

Αγαπητοί καταναλωτές,

Με την παρούσα ανακοίνωση, θα θέλαμε να ενημερώσουμε το αγοραστικό κοινό πως η εταιρεία μας και ο ιστότοπος www.cubot.gr παύει την συνεργασία με την κεντρική εταιρεία της Cubot, προστατεύοντας την αξιοπρέπεια της εταιρείας μας αλλά και τους πελάτες μας.

Η Cubot αποδείχθηκε αναξιόπιστη τόσο όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής των προϊόντων της, όσο και στο κομμάτι που αφορά την after sales εξυπηρέτηση των πελατών της. Η μη παροχή ανταλλακτικών για την εξυπηρέτηση των αναγκών του service, οι τραγικοί χρόνοι εξυπηρέτησης στο Κεντρικό Ευρωπαϊκό Service στην Πολωνία, με χρόνους αναμονής που φτάνουν έως και τέσσερις μήνες, καθώς και η παντελής αδιαφορία της Cubot για τις ανάγκες και την αντιμετώπιση των προβλημάτων των αγοραστών των συσκευών της, μας εξέθεσε επανειλημμένως στους πελάτες μας, οι οποίοι εμπιστεύθηκαν και αγόρασαν συσκευή της Cubot.

Επειδή, παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας και εκκλήσεις η Cubot συνεχίζει να κρατά στάση αδιαφορίας τόσο για την Ελληνική αντιπροσωπεία όσο και για τους πελάτες της, δεν είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε ως www.cubot.gr, αφού δεν επιθυμούμε να έχουμε συνεργασία με μια εταιρεία που δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της και κυρίως δεν την ενδιαφέρουν οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών της. Δυστυχώς το service και οι after sales υπηρεσίες της Cubot το τελευταίο χρονικό διάστημα μπορούν να χαρακτηριστούν επιεικώς απαράδεκτες έως και ανύπαρκτες, και το χειρότερο είναι ότι δε γίνεται οποιαδήποτε προσπάθεια από τη μεριά της Cubot ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση, δηλαδή δεν είναι διατεθειμένη να αλλάξει την πολιτική της και τη νοοτροπία της.

Οφείλουμε να ζητήσουμε συγνώμη από τους καταναλωτές αλλά και τα συνεργαζόμενα καταστήματα – σημεία πώλησης συσκευών Cubotγια την ταλαιπωρία και έχοντας υπόψη τα όσα αναφέρουμε παραπάνω, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όσον αφορά στην αγορά συσκευών Cubot και να ελπίζετε ότι δε θα υποστείτε ταλαιπωρία παρόμοια με των καταναλωτών, τους οποίους η εταιρεία αγνόησε και δεν τους προσέφερε την υποστήριξη που αρμόζει. Επειδή είμαστε μία εταιρεία που σεβόμαστε τους πελάτες μας, τερματίζουμε την οποιαδήποτε συνεργασία μας με την εταιρεία Cubot.

Συγκεκριμένα:

1. Η CUBOT και το Ευρωπαϊκό Service στην Πολωνία.

Η cubot πέρυσι αποφάσισε να δημιουργήσει Ευρωπαϊκό Service στην Πολωνία. Κάθε συσκευή που αγοράζεται από Ελλάδα και ΜΟΝΟ από επίσημο αντιπρόσωπο, σε περίπτωση που παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα θα πρέπει να αποσταλεί στην Πολωνία. Υπεύθυνο για την τεχνική γνωμάτευση, δηλαδή για το αν θα καλυφθεί από την εγγύηση ή όχι η συσκευή είναι το Service της Πολωνίας. Αν η συσκευή δεν έχει αγοραστεί από επίσημο αντιπρόσωπο τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα εγγύησης.

2. Η CUBOT και οι χρόνοι αναμονής του Service.

Με την αποστολή των κινητών στην Πολωνία για την επισκευή ή την γνωμάτευση της βλάβης, οι χρόνοι αναμονής είναι από 60-90 ημέρες! Στο διάστημα αυτό δεν υπάρχει καμία δυνατότητα ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και ο αντιπρόσωπος να γνωρίσει – μάθει το παραμικρό για την τύχη της συσκευής.

3. Ανύπαρκτη τεχνική υποδομή, υπευθυνότητα και ανταλλακτικά

Στην πρόσφατη επίσκεψή μας στο Service της Πολωνίας διαπιστώσαμε τα εξής τραγικά, επιβεβαιώνοντας δυστυχώς τις υποψίες μας.

Α. Καμία ενημέρωση.

Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση των συσκευών γιατί απλά κανείς δεν γνωρίζει Αγγλικά. Η τεχνική αναφορά που συνοδεύει την κάθε συσκευή φεύγοντας από Ελλάδα, δεν λαμβάνεται υπόψιν γιατί απλά κανείς δε γνωρίζει ούτε λέξη Αγγλικά παρά μόνο Κινέζικα. Έτσι οι συσκευές ανοίγονται και αν ο τεχνικός είναι τυχερός και η βλάβη εμφανής τότε ίσως και επισκευαστεί. Έτσι εξηγήθηκε το γεγονός ότι στις 100 συσκευές που στέλναμε, περίπου οι 90 γύριζαν πίσω σε εμάς με την ίδια ακριβώς βλάβη.

Β. Ανυπαρξία ανταλλακτικών.

Το Service δεν είχε στη διάθεσή του κανένα καινούργιο ανταλλακτικό με αποτέλεσμα ότι ανταλλακτικό ήταν διαθέσιμο ήταν από άλλες συσκευές που απλά τις ανακύκλωναν. Οι νέες σε κυκλοφορία συσκευές που είχαν την ατυχία να παρουσιάσουν πρόβλημα, παρουσίαζαν έξτρα αναμονή μέχρι να βρεθούν οι πρώτες χαλασμένες και να αρχίσει η ανακύκλωση. Καμία πρόληψη, κανένα ανταλλακτικό παρά μόνο διαλυμένες συσκευές.

Γ. Μηδενική Τεχνική υποδομή.

Περιμένοντας να δούμε ένα Ευρωπαϊκό Service, αντικρίσαμε ένα μικρό δωμάτιο με αυτοκόλλητη ταμπέλα στην πόρτα από μια σελίδα μεγέθους Α4 η οποία με μαρκαδόρο έγραφε τη λέξη CUBOT. Εντός του χώρου, με την ίδια έκπληξη συναντήσαμε τους 2 και μοναδικούς τεχνικούς με διαθέσιμα εργαλεία ένα κολλητήρι και ένα κατσαβίδι δίνοντάς μας την εντύπωση πως δε θα μπορούσαν να επισκευάσουν ούτε ποδήλατο.

* Για το 2017 και μέχρι σήμερα το Service στην Πολωνία είναι κλειστό. Ο λόγος σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Cubot είναι απλός. Δεν μπορούν μέχρι και σήμερα να αποκτήσουν Βίζα με αποτέλεσμα το service να είναι κλειστό…..

Λυπούμαστε ειλικρινά αλλά θα πρέπει να προστατευτούμε σαν εταιρεία αλλά και να προστατέψουμε τους καταναλωτές μας μέχρι η Cubot να κατανοήσει ότι δεν κατασκευάζει πλαστικά παιχνίδια μιας χρήσης αλλά κινητά τηλέφωνα που απευθύνονται σε Ευρωπαίους καταναλωτές.

Ολοκληρώνοντας να τονίσουμε ότι οι εκκρεμότητες και οι περιπτώσεις των πελατών μας, των οποίων οι συσκευές βρίσκονται ήδη στο Service στην Πολωνία, θα εξυπηρετηθούν όλες κανονικά.

 
© 2012-2015 Dr. Android | Original theme design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff | Material design by Chris K.