Η τεχνολογία γίνεται απλή, για όλους στα νέα καταστήματα WIND


Στρατηγική επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ στην αλυσίδα καταστημάτων WIND 12 νέα καταστήματα μέσα στο Σεπτέμβριο και 40 έως το τέλος του 2014.

Αθήνα, 15 Σεπτεμβρίου 2014. Νέο πρόσωπο αποκτά η WIND στη λιανική αγορά, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές τα νέα της καταστήματα που χαρακτηρίζονται από φιλικότητα, υψηλή τεχνολογία, διαδραστικότητα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της WIND θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά καθώς η εταιρεία θα διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015.

Ο Κώστας Τσαγκανός, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND Ελλάς δήλωσε κατά την επίσημη πρώτη παρουσίαση η οποία έλαβε χώρα στο κατάστημα που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας: «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανα-συστήνουμε τη WIND τη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».

Στα νέα καταστήματα WIND ο λειτουργικός σχεδιασμός και η τεχνολογία συναντούν την υψηλή αισθητική. Μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η WIND, ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν. Μια καινοτομία που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά. Παράλληλα κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει.


Η αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων WIND φέρει την υπογραφή του μεγαλύτερου διεθνούς γραφείου εξειδίκευσης στο brand & retail design, την Allen International ένας άκρως οικείος χώρος που κάθε επισκέπτης τον νιώθει ως δικό του. Οι χώροι και οι λειτουργίες του καταστήματος είναι σχεδιασμένοι ώστε να καθοδηγούν τον πελάτη σε αυτό που τον ενδιαφέρει αλλά και να τον φιλοξενούν για όσο το επιθυμεί ενώ ο ίδιος αισθάνεται άνετα σαν να βρίσκεται στο σπίτι του.

Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα WIND σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

«Η επένδυση που κάνουμε για τα νέα μας καταστήματα θα τονώσει την αγορά και παράλληλα θα δώσει στον έλληνα καταναλωτή μία εμπειρία διεθνούς επιπέδου» επεσήμανε ο κ. Τσαγκανός. «Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του».

Συντάκτης: Wind Hellas

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Πες την άποψή σου ή κάνε την ερώτησή σου ελεύθερα, ακολουθώντας όμως τους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας.

Δείτε επίσης...

Φεύγω από την Google (μέρος 15) | ''Ξηλώνουμε'' τα Google apps από το Android

Android | Γιατί δε θα αγόραζα ποτέ smartphone της OnePlus

Ιδιωτικό απόρρητο | Το αφελές επιχείρημα του ''Δεν έχω τίποτα να κρύψω''

Docker (μέρος 7) | Στήνουμε έναν reverse proxy για τα container μας με το Traefik

Μάθε παιδί μου Linux (μέρος 11) | Δίσκοι, κατατμήσεις και σύστημα αρχείων (filesystem)

Ubuntu Touch 2020 review | Μια πραγματική mobile GNU/Linux διανομή έτοιμη για καθημερινή χρήση

Android | Περιόρισε την παρακολούθηση των εφαρμογών και κόψε τις διαφημίσεις με το TrackerControl

Docker (μέρος 1) | Τι είναι και πώς το εγκαθιστούμε στον υπολογιστή μας;

Android | Βάλε στην ''απομόνωση'' τις εφαρμογές που δεν εμπιστεύεσαι με το Shelter

Απόρρητο | ''Μπερδεύουμε'' τον αλγόριθμο Google και Facebook με ψεύτικες πληροφορίες